WebAds en Ubifish starten intensieve samenwerking

Ubifish en WebAds brengen per heden hun expertise op het gebied van mobile-, desktop en video advertising samen.

9 Januari 2019 – Ubifish heeft zich door de jaren heen ontwikkeld tot een mobile marketingbureau. Naast een focus op premium uitgevers in de mobiele omgeving, adviseert zij marketeers over de juiste strategie op mobile. Ubifish bedient grote uitgevers zoals 9292.nl binnen de Benelux.

WebAds biedt uitgevers toekomstbestendige advertentieverkoop services, en werkt zowel op nationaal als internationaal niveau samen met uitgevers zoals Deezer, Fandom, Flipboard, MailOnline, LinkedIn en vele anderen.

De twee partijen bieden cross device proposities aan gericht op Branding, Performance en Native Content campagnes. De directie wordt gevormd door Ubifish Managing Director David Saraj en WebAds Europe’s CEO Xavier Schijffelen.

Xavier Schijffelen, CEO van WebAds: “Wij geloven dat het bouwen van merkvoorkeur en het realiseren van campagneresultaten sneller gaat wanneer we de juiste doelgroep zowel op de mobiele- alsmede de desktop omgeving bereiken. Deze samenwerking is fantastisch nieuws voor onze klanten, omdat zij naast de digitale focus van WebAds nu ook profiteren van de expertise van Ubifish met betrekking tot mobile marketing. We zijn blij onze klanten een verbreding van ons product portfolio te bieden en daarmee onze sterke groei te handhaven.”

David Saraj, Managing Director van Ubifish: “Ubifish is de laatste jaren hard gegroeid. Adverteerders zijn steeds vaker op zoek naar een totaaloplossing om hun communicatiedoelstellingen te bereiken. Meer focus op audience dan alleen op device. Door met WebAds te gaan samenwerken kunnen wij veel kennis delen en onze klanten nog beter bedienen. Daarnaast kunnen we door deze samenwerking snel opschalen naar het buitenland. We hebben hetzelfde DNA; en zijn ook zeer complementair in ons productaanbod.”

© Copyright - WebAds BV